Mimo, że przez Internet robi się coraz więcej i częściej zakupy nie wszyscy w jednakowej części zajmują się zakupami w ten właśnie sposób. O ile zajmiemy się polskimi interenautkami to okaże się, że można wyróżnić typ kobiety, która robi zakupy przez Internet. Są panie, które godzinami mogą chodzić po galeriach handlowych, aby móc pooglądać i powybierać a końcu kupić interesujące je produkty. Natomiast inne panie w ten sam sposób spędzają czas na zakupach za pomocą Internetu. Niewielki odsetek kobiet deklaruje, ze nie robiło nie robi nie planuje robić zakupów przez Internet, inne natomiast rzadziej albo częściej kupuje w ten właśnie sposób. Największą grupą pań, które deklarują robienie zakupów poprzez Internet są panie w wieku pomiędzy dwudziestym a czterdziestym rokiem życia. Te panie stanowią, aż sześćdziesiąt dziewięć procent wszystkich pań kupujących w ten sposób. Również jeżeli zastanowimy się nad innymi aspektami kobiet kupujących przez Internet, to w większości będą te mieszkające w dużych miastach, to znaczy powyżej pięciuset tysięcy i jest ich jedna czwarta oraz ponad czterdzieści trzy procent z nich jest zamężnych.

www.pozaistyl.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ