Wychodząc naprzeciw informatyzacji usługi finansowych w Polsce oraz przede wszystkim klientom banki decydują się na tworzenie tzw. ofert, prescoringowych. Ta specjalna usługa na polskim rynku finansowym funkcjonuje zdecydowanie jeszcze za krótko, aby klienci mogli się do niej przyzwyczaić lub ją znienawidzić, ponieważ jest ona dość nachalną formą marketingu finansowego. Ta forma dotarcia do klienta ma mu dać jasny przekaz, że bank dba o jego środki i interesuje się nim samym, jako współpracownikiem oraz, że wysoko sobie ceni możliwość wspólnej współpracy. Dodatkowym argumentem przemawiającym do wyobraźni klienta jest możliwość skorzystania z tak przygotowanej oferty bez wychodzenia z domu i podpisywania jakichkolwiek dokumentów. Tak naprawdę ma ona tylko jedno zadanie, którym jest sprzedaż produktu bankowego, który ma długotrwałe oddziaływanie na klienta i daje możliwość stałego i pewnego zysku dla banku. Dlatego też zazwyczaj od razu po zalogowaniu do systemu bankowości elektronicznej na ekranie pojawia się informacja na temat przygotowanych ofert, które są właśnie tymi prescoringowymi.

haveasign.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ